29 March 2007

ERK..TADI ADA KAT SINI..KAT MANA YEK?...

Aiyoo mana kete akak yek... tadi memang akak rasa parking kat sini...hiss ni memang tak lain dan tak bukan kerja orang yang pakai baju kaler biru tu....

Akak blur..


Ini semua salah apek tongkang kat bawah opis akak nih.... sebab motor2 dema ni lah akak tak leh parking kat tempat biasa....kalau nak buat bisnes beli lak petak yang sewa khas tu.. ni nak chop-chop tempat parking lak...his angin satu badan nih..

Tanpa berfikir panjang sebab akak dah agak dah memang keje dema yag pakai baju biru tu.... akak mintak kawan akak drive akak untuk panggil kete akak pulang ke pangkuan akak... ye lahh sapa lagi yang nak amik kete buruk akak tu.. bak kata orang layak timbang kati jek...

Kawan akak ni kalau pasal jalan on jek.. walaupun ribut Chaterina melanda.. maklumlah ribut tu kat tempat orang.. tempat kita okey kan....


Kawan akak Intan ni tengah seronok drive akak ke opis orang yang amik kete akak tu...



Sampai je kat sana kena daftar lak sebab nak buat rayuan... nak tahu berapa akak kena bayar untuk compound.. RM300...tapi setelah akak buat rayuan dapatle kurang sikit...berapa?..Adalah....!!!! akak siap buat aduan lagi pasal kedai motor tu...matilah hati dengki..opssss

Sekarang dengan rasminya akak ada syer kat bangunan nih...boleh lah dema buat beli kerusi baru untuk akak keje kat situ...

Setelah settle sumer.. akak pun pegi amik kete akak tu... adake dia simpan kete akak kat sini..sama taraf ngan kete yang nak kena timbang kati nih...sedih....

Anyway thanks Intan..lain kali kalau kete ko kena tarik ngan MPS, aku antar ko pulak....Opsss larikkkkk..

No comments: