11 October 2007

SELAMAT TINGGAL KL


hari ni 11/10/2007 akak akan balik ke Taiping. Giliran akak beraya kat MIL kali ni.. tu puas kelentong cakap tahun lepas dah raya kat sana.. kali ni trick tak menjadi laaa.. so persiapan akhir mereload kan kad Touch n Go.. kat depan Maybank depan KLCC.. tapi tak menjadi .. vencciiii tau.. ntah apa2 server down kot.. so sebelum balik kena masuk lorong tambah nilai lah jawabnya

So hari ni boleh balik awal..pagi tadi akak dah siapkan barang2 nak bawak balik.. kat opis pun dah kosong.. semua dah nak balik umah...

So basically tinggal akak ngan Ita ajer kat opis ni..dia tak berpa sihat... tapi datang juga kerja

So akak ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin kepada pembaca setia blog akak.. Opss lupa akak nak tunjuk Kad Raya yg akak dapat tahun nih....akak dapat satu jer..Padan muka akak..tahun lepas ramai kengkawan bagi tak mo balas.. tahun depan uols hantar lah kat akak yer...ampunnnn.. akak chow dulu....


Meja akak dah kemas... yuhuuu boleh balik raya..bunga tu Kontractor bagi.. tapi bukan akak punya..Project Manager akak punya... letak atas meja akak cantik juga kan ..kan..kan...

Kad raya yang akak dapat.. cuba tengok betul2..buat dari Cd tau.. puas akak cuba playkan Cd ni..ingat kan ada lagu Raya tapi senyap aja... CD kosong rupanya heheheheh.. Thanks Yusnariah dan keluarga..canggih ko kannnn...

No comments: