23 March 2008

DAH BALIK DAAAA.....PANAS LAH PULAK


Hai sumer..Ali dah sampai rumah ...kenapa panas sangat yek..Ali tak tahan..... Ali suka tempat sejuk.. tapi mama Ali tak suka sebab nanti Mama ali asyik pikir nak makan jer..nanti mama ali gemuk...dah tak vogue lah..Papa Ali pulak asyik nak tidor jer..kul 3.oo petang pun dia ingat masih kul 11 pagi.... tapi Ali tak kacau mereka sebab Ali seronok lepak atas katil sambil main dengan tangan Ali..Ali suka hisap tangan..Opsss lupa nak bagi tau Ali dah pandai mengiring. Nak tidor pun Ali suka mengiring.... Okey semua Ali nak tunjuk gambar kepada reader mama Ali.. enjoy

Ali dapat kawan baru kat fraser hill...jangan mareeee...girl tau....nama dia Kayla....tapi dia nih susah nak senyum...Ali senyum kat dia tapi dia nangis ...dia nak duduk kat maid dia... yer lahhh dia dah besar tua 1 setengah bulan dari Ali...

ni haaaa Papa Ali masih tidur walau hari dah nak petang... Kat sini semua orang suka tidor...

Mama Ali suka melawat tempat makan... tu sebab badan mama saya besar.. tapi tak per sebab nanti dia boleh dukung Ali... Mana papa yek? jap Ali cari....

Ali dah nampak Papa... dia berangan nak jadi Rambo... Tapi Ali tegok papa asyik dapat shoot cacing jerk...Bila la Papa Ali nak hilang perasan dia yek... tak per lah biar dia terjun dengan labu-labunya..hehheheheh

No comments: