19 December 2008

AKAK PERMISI DULUUUU

hehehhe..akak bercuti selama 10 hari start from 20/12/2008.. so akak tak buat posting laaa..macam la kalau akak tak pegi mana-mana akak buat posting kannnn....anyway kalau rajin akak posting dari melbourne..opsss akak ke sana uols..

akak memang bercuti pastu duduk hupdate blog..kannn..so nanti kan akak yekkkkkk... daaaaa

15 December 2008

HAPPY BIRTHDAY TO ERALLI

Hollaaa.. heheheh hari nih genap umur Eralli satu tahun.. dah satu tahun dah anak akak yek.. uols jangan ngada2 nak kata cepatnyer dah besar... sekejap jer dah satu tahunnn.. weh akak yang jaga dia tau. opsss of course with a big help from Addy and all my family member.. akak rasa laaaaaama nyer dia nak besar..tak sampai satu meter lagi tinggi dia.. bila lah dia nak pandai lipat baju..tolong picit bahu akak ..tolong masak kat dapur...hehehehe

Sekarang nih dia dah berjalan jatuh tapi still tak ada sebatang gigi pun.. tak per lah.. Mama and Papa rasa happy since ada Eralli.. Mama kena bangun awal pagi.. pastu kena rajin masak nasi Alli... huhuhu.. gambar nanti akak upload yek...

mama nak sing satu lagu

PANJANG UMURNYA...PANJANG UMURNYA..PANJANG UMURNYA SERTA MULIA
SERTA MULIA...SERTA MULIA...

Love you Alli
From Mama and Papa