23 February 2009

CACTUS VALLEY-CAMERON HIGHLANDS

Akak malas nak citer..uolss tengok gambar jer lahhh...nih kat Cactus Valley cameron Highlands..banyak cactus comel2...free jer masuk..tak kena bayar..kalau nak bawak balik cactus baru kena bayar



Murah jer... kalau nak beli bawak balik





Besar kan Cactus nih...berapa lama lah dia tanam nak dapat kan besar nih yek

Yang nih biar akak buat citer..kang uols buat citer yang bukan-bukan lak... cactus nih memang pelik sikit...errr... akak tak tahu lak nak citer aper..opsss akak suruh uols tengok jer lah, tak yah buat citer, tak yah pikir..JUST TENGOK jer.. heheheh



abis dah lawatan sambil belajar ker Cactus Valley....Owh yer..akak ada jumpa calon boyfriend tuk adik akak akak harap-harap dia berkenan...tapi mesti dia suka sebab badan dia seksi.....

2 comments:

yantysamsul said...

sape kah die? ahli music? majistret?? katakan padaku..hehehehe

Sherry said...

nice hehe.. think of going cameron highlands.