04 March 2009

HANDBAG BARU

Ada orang tu kan asyik beli beg baaaaaru jer..ni latest beg dia beli...Cole Haan...kalau uols tak ada duit ribu riban.. tengok jer laaaa.. akak mampu pakai bonia jer uols...larikkkkkkkk...hehehehehh
Nak buat suprise lak..siap dalam cover bag nih....

bahagian dalam beg

Cantik kan..actually dah lama dah orang tu mangidam beg yang ada macam anyam-anyam nih...dulu dia minat anya hidcmarch... sib baik dia tak beli sebab harga dia dalam 3k.... yang nih full leather.... akak rasa lah dia nih banyak betul handbag...tu tak kira kasut lagi....isk...isk..kaya tul orang tu....

so beg lama nih nak letak kat mana...BTW hubby dia tak tahu lagi dia dah beli handbag baru......Wanie..meh la no tepon Man..boleh akak roger2..akak cakap kat dia siap ngan harga lagi..huhuhuhu

1 comment:

Norwanie said...

ngaper ler masukkan dlm blog ni....malu ler. maner ada kaya...wanie teringin. yang kaya ialah kak yus ngan abg adi...$$$$