23 June 2009

ALEEYA

Wah dah besar dah dia...baik sungguh anak dara nih..umur dia baru 3 bulan..lahir bulan March hari tu....ni dia datang melawat kat rumah akak..senang betul nak bagi tidur..guling2 kat tilam..gosok kepala dia terus dia tidur...

Seronok betul akak tengok dia tidur..kalau Alli dulu time nih kena berbedung baru dia boleh tidor..kalau tidak jangan haraaaaap... tapi kenapa akak tengok muka dia makin hari makin macam boy..kecik lagi kot..tetiba akak rasa nak anak perempuan pulak..tapi tunggu lah Alli besar sikit..penat lagi nih....

No comments: