22 June 2009

ALISA IS COMING

Dah lama akak tak jumpa Lisa nih..sejak dia duduk kajang jauh sangat nak gi jenguk... Kalau dulu kat Keramat tiap2 malam ada jer jumpa dia..tak pun 3 hari sekali...kalau berjalan pun selalu sama..tapi sekarang dia dah sekolah..susah gak nak ponteng...

Dia datang umah akak sajer jalan2...Kayla tu adik dia..tua satu bulan jer dari Alli..Alli lak kalau orang datang kemain suka dia...nasib baik dia tak kedekut ngan barang permainan..suka main sesama...tapi yang kelakar tu kereta mainan tu pakai kunci...dia leh amik kunci kereta tu konon-konon nak sorok..padahal kereta tu dah memang start enjin dia...

Walaupun bertiga tapi tak der lah bergaduh berebut barang...

Kayla cuba nak hijack kereta dari akak..Lisa lak mintak kunci kereta dari Alli..Alli bawak lari kunci kereta nak sorok..kelakar lah budak2 nih...

Lain kali lisa datang lagi yek...

No comments: