23 June 2009

BLOG HOPING

Akak benci tau..diskuss ngan member akak kat meja petak kedai mamak..akak dengan doramg dah dapat banyak dari nuffnang..akak speku dorang click iklan kat blog dorang sendiri... benci tul akak...Akak nak click sendiri Addy kata tak leh..tak aci click sendiri nyer... akak nih bendul jugak yek..

akak tak kira..kalau uols nampak iklan uols kena click..tengok lah apa iklan tu tulis..kalau minat beli...kalau akak tengok tadak perubahan juga carta akak ..akak malas nak blog lah..akak lepak kat blog akak lagi satu...

Tadi akak melawat blog yang melawat ke blog akak..akak tengok Cikgu Norizuan masuk blog akak laaaa...akak baca kisah dia yang dok ngajar kat pendalaman P1.. baru akak tahu kategori sekolah pendalaman kat sabah dan sarawak nih ada 3, kalau P1 tu tak lah dalam sangat kategori biasa..kalau P2 ketegori sukar biasa..dan kategori P3 kategori Sukar luar biasa..hahaha

Akak speku dorang nih pilih nak posting kita kat sekolah mana berdasarkan berat badan laa.. Kalau dah agak2 kecik molek ala2 tak berdaya tu dorang letak kat P1..tapi kalau macam akak nih...sah-sah dia letak kat P3..matilah akak....kalau macam Edan tu mesti dorang letak kat P4 kan..kan..kan..eh ada ker P4...orang lain naik sampan ke sekolah..sah2 kena berenang sekali ngan bujang senang...

Pesanan akak jangan lupa click tau...penat akak mengarang nih... letrik lagi...beli netbook lagi..bayar internet line lagi...sian akak tau..akak nih anak yatim...huhuhuhu

2 comments:

edan said...

ahahaha... buleh lak camtu... hehehe... yelah... aku click kan... tehehehehe....

Yus said...

Edan: jeles tau tgk income ko...aku pun akan click jugak sendiri..huhuhu