30 June 2009

LANGKAWI- DATARAN HELANG

Sementara akak tengah rajin..akak upload jer lah mana-mana citer yang sempat yek..mujurlah kat hotel nih wifi dari bilik akak lajuu jer...tak yah pakai berukband akak tu..terhegeh-hegeh....selepas check in bilik pastu lunch..jalan-jalan sekitar pantai cenang..pastu lepak kat bilik lak...petang bawak alli mandi kat pool..punyalah suka dia..sampai tak mo naik...

Malam lepas keluar dinne..mak akak nak tengok jetty..dia kata lama dah tak tengok jetty...yer lah setiap kali datang langkawi naik flight kan..so akak bawaklah jalan-jalan ke Jetty malam tu..dah terlanjur gi Jetty gi lah dataran helang...nak bawak siang hari panas sangat kang...
malam pun burung nih tak tidur gak yek...nampak juga burung nih walaupun datang waktu malam....

maka terjadilah gambar yang ala2 tak semenggah nih...penat tau akak dukung Alli nih..dahlah dia makin berat....opsss akak tak mandi lagi masa nih..sejukkkkkkk

No comments: