08 June 2009

SEPETANG AHAD

Penat tau uols kalau beranak kecik nih...macam2 kena kejar..kalau hari Ahad tu dah tak macam public holiday dah..nak kena layan sikeciklitleprince nih..macam2 dia nak..so masa petang sebelum nak mandikan dia..dah siap bukak baju seluar nih..tetiba dia nak main kereta dia tu..alamak..kalau mandikan dia kang comot balik...Alli kata nak jemput Makcik Eyta naik kereta..ala besday dia kat 80/06/09 kan...hehehe jumpa Alli kat lorong tepi jalan yek...so jadilah macam anak orang tak de mak dia nih...hhehehe lantaklah janji dia happy...
Siap tangan pengang biskut ..nak drive sendiri tak pandai lagi...nak main kat jalan raya lak tu..

so Papa lah jadi pilot dia...merasa papa dia bawak dia keliling kampung...dia dok menyandar jer..bagi arahan nak pegi arah mana....tapi Papa tak bawak dia jauh2 sebab motor budak tak ader lesen bersepah kat sini...Alli pun tak der lesen kereta lagi

Pastu ashraf lak nak main...tapi dia dah pandai drive sendir..pastu dua-dua akak sental kat kat dalam besen mandi..tu pun tak mo sudah lagi mandinyer...rasain....biar putih melepak sikit...

Pastu nak tahu tak..bibik akak nih dah tukar fesyen rambut baru...feeling ayu lak konon...muda dua tahun yek?..berapa umur yek..huh nak dekat 30an...isk..isk..isk..

Rasanya kalau akak yang potong rambut dia lagi cantik kot..macam amik tempurong kelapa letak atas kepala pastu potong keliling tempurong kelapa tu...hehehehe

1 comment:

Ajonz said...

mane ko beli keter nih ek.. aku nak beli kat fareez sebijon tapi lepas tuh aku mod laa