30 July 2009

AKAK TAKUT..

Akak seram sejuk nak jenguk blog nih..sebab akak takut kena marah ngan peminat akak..opss akak ada peminat ker?..akak dah lama tak update blog nih.. sebab tu akak dah lama tak jenguk blog nih... alahai akak sibuk sebab opis mate akak bergilir-gilir past batton pergi vacation.. biasa tau dema nih..

Akak jadi macam buat acara walkaton.. kalau uols tengok dimana-mana ada akak..kat bilik fax, kat HRA, kat Corp Div, Kat Acct Dept, kat mamak opssss..heheheh... Akak kena jaga GM's Opis lagi..hehehe semua acara kebajikan tuk company akak.. tadak elaun pun.. balik rumah nak update blog pun dah tak larat....

Akak nak citer akak pergi main paintball .. sikit jer lagi entry tu nak siap..matilah draft pun tak buat lagi nih.. semua kawan-kawan akak sakit badan.. akak sorang jer steady sebab kerja akak asyik tembak kawan sendiri..opsssss...

P/S: Akak nak bagi tahu..kontrak akak kerja kat sini baru dapat renew semalam.. 2 tahun lagi lah akak ada kat opis akak nih...Insya-Allah..nak buat camner akak nih kerja sebagai buruh kontrak... lagi senang akak nak cakap akak ni TIMUN tapi TIMUN yang besar..timun cukup makan..sebagai meraikannya akak makan sarapan pulut kuning ngan rendang ayam tuk akak sorang.. hasilnya sekarang nih akak mengantuk sangat....tunggu yek sekejap jer lagii....

1 comment:

Yat Ekhram said...

ngehaahahahahahhaha..

kak yus ko tak ajak pon aku makang pulit kuning tawwwwwwwwww...

haku nak buat pulut kuning tak termakbul agi nehhh..
kakakakakaka..