19 July 2009

FANATIC NASI AYAM

Alli adalah penggemar nasi ayam..nasi ayam tu kalau kat mana-mana pun dia okey...hanya sepcies nasi jenis nasi ayam jer dia memang boleh makan..kalau lain-lain jenis nasi BIG NO for Alli..macam mana akak nak bagi dia suka makan nasi yek...dah lah badan dia makin kurus..nak tak nak seminggu dalam dua kali akak berkampung kat Nasi ayam Damansara..tapi bukan kat damansara tapi kat Ampang..ada setengah orang panggil nasi Ayam Chi Meng...

Sekarang nih dia suka makan suap sendiri..abih bersepah..bukan akak tak mo suapkan tapi dia memang menjerit-jerit nak suap sendiri...

Addi tolong penggang sudu pun dia tepis...kalau boleh dia nak masukkan sendiri nasi dalam mulut...tolong cedok kan pun tak nak orang buat...

Nasi banyak tu memang dia tak habis sorang..tapi kalau lebih nanti boleh mama dan papa dia rembat sikit...tapi next tima akak nak bawak bekas makanan alli sendiri lah..kalau kat sini semua pinggan kaca...habis meriah kedai tu dengan keletang-keletung sudu alli ketuk pinggan..

Tak puas suap pakai sudu, dia pakai tangan lak..kiranya kiri dan kanan tangan boleh guna lah...

3 comments:

edan rashid said...
This comment has been removed by the author.
edan rashid said...

cepat sangat lak tadi... aku suka makan kedai ni... best... pernah datang masa lunch waktu ofis ke sini... best kan... sekarang takleh la nak buat camtu lagi... dulu buleh plak... ahahahaa

Yus said...

dulu aku lagi terror..makan kat belamy, makan kat thaibase.during lunch hour laa... ada sekali gi massage badan kat galaxy..heheheheh