01 July 2009

LANGKAWI-PART 5 EAGLE FEEDING

Tak nampak helang yek...almaklumlah akak pakai henpon amik gambar jer..baru nak snap burung helang tu dah lari..tapi memang banyak burung helang kat sini....

Dorang bagi makan kulit ayam...ada anak helang, mak helang, bapa helang...kira-kira ada 40 ekor jugak...

Burung helang kat sini macam malas nak memburu dah..asyik nak makan jer datang sini..agaknyer kalau pelancong tak ada atau musim tengkujuh helang nih cari makan kat mana yek?

seven eleven kot...ntahlah..sian kan..kecik-kecik dah di ajar mintak sedekah...


Kat sini bukan kita yang bagi makanan kat helang tu..tukang bawak boat yang bagi..akak tengok jer...bye helang.....

No comments: