13 August 2009

GURAUAN TEPI DINDING

Kali nih akak tak mo citer..akak nak buat dialog jer....suasana kat opis akak dengan kehadiran pakar IT di meja akak..(sebab kat tempat akak ada makanan)

Edan: Apa aku nak buat nih yek.. repair PC orang dah boring.. makan pun dah tak larat dah.. aku kan nak diet...
Edan; Aha..aku nampak Cik Maya tengah tampal kertas kat notice board.. baik aku kacau dia jap.. aku suka buat macam nih..

Maya: (sambil membebel) Kak Yus nih..tampal benda tak cantik..tak kemas.. nanti tak lawa... buat kerja main-main...
Edan: Shhhh..ko jangan bagi tahu dia tau..ko duk diam-diam ...ko tengok apa aku buat yek..

Akak: you go gal.....

Edan; Proooooot.... haaa sedap aku lepas hangin kat sini.. pastu sambil buat tarian gelek...

Maya: Allaaaaaaa En. Edan nih... kena kanser hidung saya hari nih... suka tau buat cam tu... saya nak lari balik tempat saya laaa....

Note: Dialog di atas akak cipta sendiri sebab akak memang suka nyakat Maya dan Edan.. eh macam sesuai lak bunyi dia MAYA DAN EDAN...hehheheh..opsss akak lariiiiiiiiik lajuuuuu

2 comments:

hanitamaya said...

addoooiiiiyaaiiii...aku saman gak mak hayammm ni kangg....!dah takder citer ler tu nak hangatkan blog dia..takper..takperr..ada lori ader bas..tggu..hhuhuuu

edan said...

apesal aku takleh tinggal komen kat sini nih... hampeh betullll