28 August 2009

JALAN JEM

Tak pernah-pernah la kalau akak balik ikut MEX hiway nih jem..selalu mana ada kereta nak masuk KL petang2 nih..mesti ada something..kalau roadblock mau akak meroyan maki hamun dalam kereta nih..hilang pahala puasa akak..
Eh sampai kat selekoh kat atas flyover jer yang sangkut..lepas tu sebelum bayar toll dah clear...
Tapi jemnyer dari selekoh ke cyberjaya dah bersusun kereta..akak dah cuak dah... akak mals lah kalau bayar mahal-mahal satu hari sampai RM8 toll tapi jem..baik akak ikut MRR2 dah sah bayar cuma RM2.60 satu hari...
Nak pulak akak bawak kete auto..lagi lah bengang..dengan tak leh makan laa..minum lah..kat kepala nih dah terbayang apa nak makan ..apa nak beli kat PARAM...
Rupa-rupanya ada mamat cha ya nun alif yang terlanggar tembok..tu lah dah tahu selekoh nak speeding wat apa..dah lah ko tu tak puasa,...menyusahkan orang lak...isk..isk..

2 comments:

Ajonz said...

nasib baik aku hala ke elite haha aku nampak gak keter bersusun haha ingatkan roadblock heheh pejadah polis nak wat roadblock petang2 nih hahah rope2nyer ke mex selamat hari raya laa aku haha

edan rashid said...

oooo aku tak kena ni... mesti lepas aku dah lalu la... semalam terpaksa gak naik mex... hampeh sungguh... clear pulak jalan tu...