12 August 2009

SAPER KATA SUSAH NAK JAGA ANAK LELAKI

Tengokkk..akak boleh jaga tiga orang sekali.. sorang tu baru 4 tahun dan lagi dua tu sebaya tak sampai 2 tahun lagi..memang tengah lasak...

cara dia senang jer..akak beli kereta yang boleh isi air pastu penuhkan dengan bola..haaaa...sehari suntuk dalam tu pun takper..nak suruh keluar memang jangan harap... air dia tak dalam lah sangat kang lemas lak....

Yang bagusnya mereka bertiga nih tak bergaduh..memang rapat sesama sepupu.. yang abang tu memang sayangkan adik berdua tu..selalu mengalah....

so cara paling senang nak jaga dorang nih kasi dia happy..sambil akak dalam rumah layan TV..pastu boleh Zzzzzz.... kalau rasa takut jadi apa-apa akak jerit jer nama adik lelaki akak yang bongsu tu tolong tengok kan depa nih... tapi syarat kena bagi upah..eleh bagi 5 ringgit jer...laju jer dia dok tercongok kat luar jaga bebudak... see who say money can't buy hapiness

No comments: