27 October 2009

LETS MENGIHIAS JARI ANDA

Lokasi Alamanda...pukul berapa jangan tanya laa..hheeheheh..ada sorang tu nak potong rambut, ada sorang tu nak buat card bank, so akak isi masa lapang buat peadicure lee..

cantik tempat dia..dalam semua kaler pink..akak suke laaa.. kalau lelaki nak buat manicure dan peadicure kat sini kene terima lah tema kaler pink nih yek...
Huhuhuh..kaki ku yang buruk... kejap lagi cantilah..kasi scrub..pastu kasi buang tumit yang dah merekah tu...
ada sorang tu gigih memerhati..nak buat tapi dia takut..apa laaa..akak leh tidor lagi tau kalau kaki dibelai...
Ni belum siap lagi saje nak tayang...lepas dah siap akak rasa tapak kaki akak begitu lembut...kalau salam ngan orang pakai kaki pun tak per sebab kulit tapak kaki lebih lembut dari tapak tangan..heheheheh

2 comments:

Ajonz said...

kaki bau tungkik

edan rashid said...

kitorang takut bila kitorang pergi diorang larik je... wakakakaka... ko belanja la orang duduk tu... kesian dia tunggu situ... huhuhuhuh