20 October 2009

MAJLIS HARI RAYA OFFICE-GAMBAR PT 3

Lagi sekali akak mals nak citer panjang..tgk gambar lah yek...akak dah ngantuk nih...dah nak dekat pagi dah nih..akak nak tidor..
antara AJK yang terlibat...begitu happening ....kalau korang tak ada..tak jalan majlis nih...
Pengaraca anda pada hari tu..akak suka gambar nih sebab bila akak berdiri sebelah edan akak nampak kurus..chabutttttt....
Gambar team akak..bos akak duduk nombor dua dari kiri..Department akak tak ramai...sikit jer...ni pun dalam gambar yang tak ada kapten, kamal,en zul,
Gambar yang tak boleh blah..tiap2 tahun ada gambar ngan jejaka pujaan akak nih..aka suka dia sebab akak rasa dia gagah.... tapi dah kahwin tau... hensem kann....rasa nak chubittttt...
Gambar ramai2 kat opis..yang kat barisan depan duduk tu photography..heheheh bersimpuh kepenatan tuuuu

1 comment:

Mama Qiestina said...

nampak cam tak ramai je kat gambo staff tuuu..mana poie sahabat baik @ kekasih gulap boye si MJ & sabat ciom molotnye??..ahahahha.

windu pulak nak balek BLT,tapi lagi windu nak tggl Qies kat umah.huwaaa..