28 October 2009

SIAPAKAH JEJAKA IDAMAN MALAYA..

Cuba teka siapakah dia jejaka idaman malaya kali nih... hehehe kalau betul akak bagi hadiah gula2 dua puluh sen...heheh clue dia "adik bongsu"..dia nih sejak lepas hari raya dulu akak nampak gigih tuk meluruskan rambut dia.. tapi kenapa akak tengok macam tak kena jer..akak tanya buat kat mana dia tak mo bagi tau....

Dah dapat teka?....okeylah akak bagi hint sikit dia kerja kat HRA..hehehe adik manis nih memang selalu bergurau ngan semua orang..baik budi pekerti...hormat orang tua..sesuai dibuat adik angkat..menantu tak leh lagi sebab anak2 yang baca blog akak nih paling besar pun belum sekolah menengah kann..heheh

Jeng-jeng..ni lah dia...kenapa lah Abul ko buat rambut fesyen tu...meh la hujung minggu nih pergi saloon yang biasa akak pergi ..jangan pergi ke saloon main hentam jer...

Abul berbangga dengan fesyen rambut dia tu...dia kata janji tunang dia suker...hehehe okey lah Abul..meh akak selit bunga kat telinga ko..

1 comment:

syen said...

dah lama aku tak ngomen...
macam tempurung kelapa pun ada.. tapi tak per.. janji tunang dia suka..