26 November 2009

AKHIRNYA...

setelah dua minggu..hari Jumaat pun muncul lagi..kali nih akak dah buat persediaan dah... dah booking awal dah.. berangkat ngan anak dara opis akak..hehehhe mari berkaraoke di Green Box at Jusco cheras..hohoho
Tanpa membuang masa...pulun lagu ziana zain..key tak sampai pun tak per..janji jerit..
Gigih Hajar menyanyi walaupun pakai baju kebaya macam orang nak gi nikah.. maklumlah hari Jumaat kan.. tapi opis akak kalau hari Jumaat adalah dress down day.. maknanya boleh pakai pakaian casual.. T-Shirt berkolar..tapi tak leh pakai jeans dan mini skirt..hormatlah hari Jumaat kan...
Sudahnya..banyak gelak dari nyanyi...banyak giler lagu yang tak sampai nak nyanyi...lain kali memang kena gi melawat neway puchong pulak lah.. lagi luas bilik dia...

2 comments:

edan rashid said...

aku sokong... lenkali ajak la aku... hehehe... tapi time semayang tu aku larik la gi semayang...

rinzzz said...

masuk opis lambat kan??!!! seb baek suap aku ngan auntie anne's, kalo tak dah lame aku report.. dah la tak ngajak huhu