12 January 2010

WAU BUNGA LAAAAAA....

Kring..kring tepon akak berbunyi kat opis tadi..Addy tepon.. kebetulan minggu nih dia work from home...eh laaaaaaama sangat akak tak nampak Addy gi kerja kan... best gak kalau kompeni akak nih bagi work from home.. best keje ngan company US kan...

Ok balik citer pasal tepon tadi...akak pun jawab.. dia kata eh ada orang hantar bunga kat u lah... haaaa.. saper ?..ntah dalam card ada tulis..nak i bukak ker.. eh tak per,,tak per nanti i bukak balik nanti...


suspend tau..siapalah kekasih gelap yang cuba nak cerahkan diri dia.. tak takut ke laki aku ada belajar silat tak habis.. tak tahu kang dia ganyang bukak silat pengantin kang..abis... kat opis dok teka manalah lagi kekasih ku yang berani mati nih..eh ada ker? heheheheh


sekali masa akak balik...betul lah ada bunga.. tapi addy cool jek... heheheh tersenyum akak tgk card dia.. suspend tul lah



Bunga dari jauh tau... Kak Nora senior akak dari SMRPB bagi bunga nih...dia sekarang duduk kat switzerland... hati ku berbunga mendapat bunga..macam kera dapat bunga..heheheh eh bukan macam kumbang mendapat bunga...

See alli pun suka ngan bunga tau..Addy anak u suka bunga laaa..so rajin2 lah bagi mama dia bunga yek.. masa besday ngan aniversary tu tak cukup...nak selalu bagi tau...

bersama sekeping card yang akan akak simpan dalam frame gambar..opss..hadiah tuk alli patah balik ke switzerland yek... susahkan kak nora jer.. dah agak..kat malaysia nih susah kalau nak terima barang dari oversea.. ke kak nora hantar senapang?..heheh..wah sekarang bercuti di London yek..


Ni mama alli tengah congak tabung nak beli duit setem ke sana.. Kak nora jangan terkejut kalau mama Alli leh sampai sana dalam ini tahun jugak..heheheheh


Terima kasih kak Nora.. Yus sudahi dengan serangkap pantun..pisang emas di bawa belayar..masak sebijik di atas peti..hutang emas boleh ku bayar.. hutang budi ku kenang hingga ke mati... Yus tak terror pantun.. tu jer yang yus leh tulis.. tapi maksud dia dalam tau.. kan kak nora tengah belayar jauhhhhh dari kampung halaman

2 comments:

Ismi Umar said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Yus said...
This comment has been removed by the author.