23 January 2010

WHAT I FELT?

Ntah.. blank.. buat serabut jer pikir...pikir panjang still leh sabar.. pikir pendek.. esok jugak aku bertindak... now i know who is the most valuable.. Don't they think about others? enough thinking have to start acting.. but patient is the correct word for now...

For those who understand about this.. please ignore me if I'm in not in good mood on Monday.. Nak buat muka ketat.. I will try to answer as simple as i can... after office hour.. yes kita berjimba di kedai mamak.. yebaaaaaaaa..

6 comments:

Nur Aiman said...

Patient is the most important things right now...biarkan....mereka sangka mereka bijak....mereka hebat...apa yg derang buat semuanya betul...kita sebenarnya diduga....didlm dunia yg penuh dgn hipokrasi....this is only temporary...jika kita sabar n berserah...Insya-Allah...Allah will help us...Allah knows best...one day they will realize...will feel what we feel right now...cool girl...

Yus said...

Nur aiman: Patient.. Yup Patient is the right word for now... Thanks for understanding....

edan rashid said...

huh... favoritism... nak buat cemana... tak bleh nak marah orang yang terkena tempias... remember... she's also our gbs... dan dia pun dah rasa bersalah... jgn kerana something like this... kita hilang kawan... chiaozu... ^_^

Nur Aiman said...

Ye...jgn salah kan dia...dia pun tak nak...kdg2 bende ni strategi org2 tertentu kot nak kena kan org lain....ada kemungkinan....kalau tak tak kan dia tak fikir pasal perasaan staf lain...ntah lah.....

QnA said...

ni kes ape ni hehe

Anonymous said...

sure ker dia fikir perasaan org lain???ke lagi nak menyakitkan hati org lain?sendiri mau igt!