16 July 2010

TWEET..TWEET...

Ada ker orang baca blog akak nih.. macam tak ada orang pun.. kalau tak ada pun tak per boleh akak mengomel suka hati.. tapi kalau ada tu tak ramai yang tinggal komen yek..segan ker.. ala tak yah lah segan2...kawan2 kay...dalam satu hari kalau weekdays dalam satu minggu tu ada dalam 350 orang unique visitor.. tapi kenapa semua alahai maluew nak kenal...

Tapi kalau stalker tu tak yah tinggal komen.. maluew akak..heheheh...BTW nak citer yang orang lain sibuk ber FB akak pun sibuk nak jugak.. orang nak Ber Tweeter akak pun nak juga.. baru jer register tuk tweeter.. tapi akak rasa jiwa akak tak sesuai kot Tweeter nih.. tak reti nak tulis buat apa sekarang.. tengah makan ker.. tengah shopping ker.. macam ada ker orang nak follow aku nih..heheh

Kalau FB tu akak cuma suka baca status or komen kawan2 jer..kadang2 jer update status sendiri... pastu gelak sorang2 macam orang giler.. kadang2 macam nak menyampuk tapi menyampuk dalam hati jer..Tweeter pulak end up akak dok follow artis2 Malaysia jer..Ceh feeling kawan semua artis kan.. akak follow Nora Danish dan Fasha uols...hahahahahah..sajer kephochee kan.. Kak Nam betul..

Apa2 pun Selamat Kenal Semua.. silalah tinggalkan catatan peribadi anda di blog akak..chewaaaaahhh

No comments: