04 August 2010

ALLI HAIR CUT

Rimas tengok rambut Alli dah panjang sampai nak tutup telinga.. patutlah dia tak berapa nak dengar Mama dia cakap.. sampai jerit pun buat tak tau jer.. Ikut hati nak kasi botak sikit.. tapi Papa dia tak bagi pulak..

Sampai jer kat Kedai India nih dia dah tahu nak kena potong rambut.. sebeb semalam tu dah pergi tapi tetiba dia berak lak..cancel nak potong rambut.. Sengih jer dia terus panjat kerusi.. dia memang tak takut pun nak potong rambut..suker jer.. tak macam mula2 dulu

Still tersengih.. pastu mulut tak henti2 cakap macam Papa.. yerlah selalu teman Papa dia potong rambut kat sini.. apa benda yang macam papa dia buat memang dia excited.. anak Papa lah katakan..

Nak suruh tunduk punya susah.. kepala tu tak mo duduk diam.. kena pengang laa. sekejap2 check mama dia ada kat sebelah ke tidak..

Dah selesai.. RM5 sajer.. kalau dulu pegi salon memanjang kena RM25.. potong tak lawa mana pun. Kat India nih potong pun kemas jer dan selamat poket akak hehehehe

2 comments:

Liza said...

alahai, comelnyer dia after the haircut

Yus said...

liza..muka nampak comel.. tapi perangai lasak giler..jangan tertipu..hehehehe