14 August 2010

ALLI YANG TAK PANDAI GADUH

Anak lelaki akak sorang nih memang tak pandai bergaduh.. selalu jer kalah kalau gaduh ngan orang.. ngan budak kecik pompuan pun kalah gak..akak kena hantar dia kelas Tek Kwan Do lah macam nih.. baru dia lasak sikit..

Baru-baru nih lepas orang semua balik tarawikh akak jalan ke kedai kawan Addy.. Kedai dia nih kat bahagian belakang leh lepak2 tengok TV..dia ada jaga sorang anak angkat.. baru umur 16 bulan.. tapi badan kusss semangat.. mula jumpa pun Alli dah seram..hahahaha.. Apa laaa..

Jom tengok video Alli kena belasah ngan Shami..hehehe Alli kalah teruk....

FYI anak akak berumur 2 tahun 8 bulan dah.. Adeeeeh.. kena buli lah jer nanti..




Kelakar kan..Akhirnya kena leraikan.. kalau tidak mau Alli kalah lagi teruk...

4 comments:

rinzzzz said...

hehehe kelakar la.. alli bukan kalah tp mengalah sebenarnye tu, kalo join kelas karate mmg bagus tp rasenye bab gaduh2 ni mama alli pun leh ajar kan?? hehe kalo bab menembak plak kan papa bole ajar..

hafyza said...

bagus juga klu anak x pandai bergaduh.. tp ko kena ajar die cara nk defense diri.. tu yg penting.. biar tak terusan kena buli..

Yus said...

Rini: mama Alli memang terror bab-bab gaduh nih..kalau nak try meh le..hehehe..

Yus said...

Hai Hafiza: sekarang tengah giat melatih dia macam ultraman... hehehe..malu weh ngan budak pompuan kecik dari pun alli kene tonyoh tak buat apa pun..