08 October 2010

AKAK KENA TERJAH

Malas akak nak citer panjang-panjang sebab akak dah luah kan apa yang terbuku dalam posting ini.. tapi akak amat gembira dengan kehadiran kawan-kawan dari serata kl dan malaysia..

GAMBAR DARI IPHONE...


GAmHisham dan Kimi yang marah..kimi marah dalam senyap..Hismah marah giler open hahahahaha.. i like...

Ain dan anak dara.. dia ada twins lelaki.. tu yang tiap kali berjalan siap bawak beg balik kampung.. btw handbag dia sama sedondong ngan baju kan.. dia kata lebih buat baju hari tu..hehehe

GAMBAR DARI DSLR HISHAM

gambar ramai

meja makan kami.. minum air jer..dan beberapa cucuk satay



Kanak2 yang sangat happy berlari2 sekeliling rumah

DARI KAMERA DSLR ZAIREEN

gambar ramai..wajibbbb

mereka berdua suka sama suka posing begini.. tanpa pengetahuan kami hanya jurugambar yang terlibat amik gambar jer...



Alli tak suka posing tak ada bunga...hanya ada twins zaireen jer

Kawan baik ku.. Kimi dan Isteri yang banyak membantu majlis ini...tanpa kim dan eileen tidak lah komer dapat terjah aku...

No comments: