14 December 2010

MUZIUM TENTERA UDARA

Anak akak (sebenarnya laki akak) asyik teringin nak naik aeroplane so gigih akak layan dorang nih berjalan ke Muzium Angkatan Tentera di Sungai Besi.. tapi anak akak nak jugak bawak cousin dia yang dorang tu Ashraf dan Farish.. terpaksa akak redah MEX ke Puchong nak angkut lagi dua akak punya anak saudara nih.. punyalah happy dorang nih.. syok akak tengok..

Pendaftaran kadet baru.. muzium nih cuma beroperasi working hour jer.. kul 4.30 dah tutup.. hari pun tak panas sangat..cuaca mendung jer...

Macam heli dan kapal terbang lama dah kadi macam junk yard dah.. budak2 suka lah.. tapi bukan tempat akak nih.. kalau bawak shopping complex baru akak genbira..ngeh ngeh ngeh

Yang akak kelakar budak bertiga nih takut nak naik lama2 kat heli nih sebab takut heli nih terbang dengan dorang bertiga dalam nih..adehhhh..hehehehe
Muka takut duduk atas sayap kapalterbang nih
Penat nak jaga budak bertiga nih.. kalau sorang tu boleh kawal..kalau dah bertiga semua benda dorang nak kejar berlari naik.. akak risau lak kang jatuh pulak budak2 nih
Semua kapalterbang lama.. banyak lagi gambar tapi kalau korang nak pergi bawak budak2 boleh lah.. setengah jam dah habis tawaf semua kapal terbang lama nih.. we all terpaksa make it short this tour sebab hujan tetiba turun mencurah2... berlari macam kambing takut hujan jer.. Owh bayrang masuk ke muzium nih adalah PERCUMA ..heheheh

No comments: