12 October 2011

BENTEN INJURT

Akibat suka sangat berlari dua kali jatuh dalam masa satu hari

Mula mula kat kaki sebab main kejar kejar ngan mama kat hidung lepas makan main kejar kejar ngan papa tapi dia punya drama macam eksiden teruk...

Manja sangat lahh sampai nak berjalan pun tak boleh katanya tapi kalau bawak pegi kedai kemain laju pilih gula gula :-)

3 comments:

Anonymous said...

Alolo...cian ben10...kekal kot parut hok yg di idung tu sbbnya si Qal pun dulu masa umur 2thn pnh tertonggeng atas tar..smpai skrg berparut:(..seb baek laki,kalo puan,dh kurang 5ribu;)

edan rashid said...

hoh... ini baru rock... takde la nampak lembut je... hehehe... tapi lenkali jatuh cover muka ek... asset tu... wakakakaka

Yus said...

alamak kalau macam tu kena letak vitaminE lah selalu. nanti nak ngorat anak sultan brunei kene reject lak heheheheeh mama perasan dah nih