11 October 2011

XTVT ALLI

Masa akak kemas kemas store akak jumpa toys alli masa kecik.. Fuh lama giler akak suruk sebab masa dia kecik2 dulu dia x pandai nak main pastu dok sepah sepah jer...

Dia dah umur 4 tahun nih akak rasa nak cuma bagi dia main lak.. Pandai tak dia nak kemas balik.. Sib baik dia dah pandai main dan dah kemas balik :-)

Anyway dia buat macam2 boat lah.. Bas lah.. Tapi acu korang teka apa dia buat kali nih dan dia buatkan akak satu jugak....

Dapat teka? Hahahahha dia kata dia buat crocodile yang baik... Hehehhehe

No comments: