27 December 2011

SAMA COMEL

Kann sama je comel dan sama gebu... Ni kucing kawan akak kat padang rengas tu.. Gigih akak bawak dia keluar dari sangkar


Akak dah cakap kat tuan kucing tu.. Kalau kucing dia beranak lagi akak bak sekor sebab kami sama2 species lemah lembut dab kuat tido.. Hehehehehe


Published with Blogger-droid v2.0.2

3 comments:

JaZz RainS said...

la...ingatkan kucing kak yus.

rinotttt said...

sejak bile mak ayam suka kucing?? xtau la plak..

Yus said...

errr aku suka benda yang comel tapi free... kalau gajah itu comel pun aku nak bela... ehemmm tuan kucing x komen lak...