21 December 2011

WE ARE AWAY FOR VACATION

Salah satu dilema kalau nak berpergian nih.. Akak lah kena packing semua barang.kemas rumah.. Akak ingat laki akak nih siaplah bende sikit macam charger handphone... Tab... Harghammmm


Selalu macam nak bergaduh kalau dia dok buat bodo jer main repair kete kecik yang murah macam hampeh tu.. Geram nih.. Selalu macam tu.. Nak kena leter baru nak gerak.. Janji kul 2 ni kul 4 tak gerak lagi.. Ada je bende terhegeh hegeh nak buat.. Nak membebel banyak sangat lari dari umah lak laki akak tu.. Tak bebel sakit hati.. Kalau tertinggal barang dia mau muncung sedepa boleh sangkut hanger lak.. Sabor jeee


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: