29 February 2012

SERIUS AKU MALAS DAN PENAT

hari nih ntah kenapa memang x produktif... selalu akak rajin je nak mop dan kemas rumah..tapi end up malam2 sebelum tidor akak kena mengemas balik... penat taww..


tgk lah anak bujang akak nih.. sarjer lah... tapi kali nih akak bentang tilam nipis yang memang nak hantar dobi biar dia main kat atas tu supaya esok akak tak perlu mop rumah... hahahha giler malas kan... mood nak mengemas pun kurang.. pikir nak kena basuh sofa balik sebab dah kotor dek macam2 kesan susu dan makanan lagi... adehhh harap2 esok akak rajin lah.. buat masa nih pejam mata jerrr


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Kuazue Mohamad said...

hehrhe..aku lagi selalu jetk sengaja pejam mata...butakan terus mata...mana daya nyer pagi mlm2 mengemas weh...

Kuazue Mohamad said...

hehrhe..aku lagi selalu jetk sengaja pejam mata...butakan terus mata...mana daya nyer pagi mlm2 mengemas weh...