22 December 2012

AKU BERAZAM....

Ramai kata akak kurus dalam gambar upin ipin nih.. apa yang anda tidak tahu

1. Akak bersembunyi separuh badan di sebalik upinipin  tersebut
2. Patung Upin Ipin tu bersaiz terlalu besar hingga nampak akak makin kecik
3. Angle gambar agak tinggi dari paras akak berdiri

Dengan ini akak berazam tidak mahu bersembunyi di balik tiang, patung, batu, gunung, bukit, kereta, lori, bas dan atau apa apa objek bagi menyembunyikan lelemak akak..Oleh itu akak sekarang berusaha keras menjauhi segala sumber karbohidrat sehingga akak kena bercerai talak tiga ngan NASI yang memang BFF akak..supaya akak tak perlu perisai bila bergambar...

Baru satu hari je pun.. pong pang  macam dah tak sentuh nasi dekat setahun.. huhuhuhuhu

1 comment:

~Beb~ said...

haahahahaha semangat yg penting. lantak la kak, ikot la mne yg bole gumbira kan ati ahkak!