08 February 2013

I HATECHUU!!!!

MODE TENGAH GERAM, MARAH, PANAS HATI...

Rasa tak cukup jari nak bebel.. Dia sorang je lah perfect.. dia sorang je lah "terrrer" cari duit..

Kalau kita bising dia tak mo dengar.. tak boleh nak cakap apa dah.. pastu salahkan kita balik.. .. sama je bodo piang..!!! Senang senang cakap kita bodo... kalau tak reti tengok orang lain.. orang lain dah tua buat cara dah tua.. nih perangai macam budak budak lagi..

Ko sedar tak ko mana ada kawan rapat? dah perangai ko macam tu saper nak kawan ngan ko.. semua orang tak betul.. ko sorang je lah betul dan perfect.. memang tak layak kawan ngan orang. kawan ngan ungka jer.. dok dalam hutan..


1 comment:

hanem manaf said...

uikss marah naaa .....moga org yg dituju tu baca status ni